איזה בעסה עם כוכב נולד

אוף איזה בעסה עם כוכב נולד.
מאז שהתחילה העונה אני לא מצליחה להתחבר שם לשום דבר. טוב, התאהבתי בישראל בר און הענוג. אבל זה לא מספיק לי. הרי כל היופי בכוכב נולד זה לתמוך במועמד שאתה מאוהב בו למול מועמדים חזקים אחרים, ולהיות במתח מול התחרות ביניהם על לבו של הקהל, ולשנוא את הבנות 14 האלה שמסמסות רק לכוסונים שזופים וזייפנים שעושים קאברים לאייל גולן, ולא מבינות שהמתמודד שלך הוא הכי איכותי למרות שהוא שמנמן ויש לו עין עצלה! וכולי.
העונה אני אפילו לא מצליחה לשרוד את הסולואים, שזו הרי התמצית המזוקקת של התכנית. דעתי מוסחת באמצע מרוב שזה משעמם וגרוע ואני הולכת להכין כוס קפה או לדבר בטלפון. תגידו לי, זאת עונה? עם הדואטים הפרווה האלה אתמול זה הרגיש יותר כמו גריז 2. המתמודדים ברובם המכריע לא יודעים להחזיק תו, רועד להם הקול והם חסרי כריזמה. כולם חוץ מישראל, ואולי לי בירן, והילד שיש לו קול של ילדה ומנגן על חליל צד. ואם חשבנו שאולי יבוא יום ותהיה עוד בחורה שתזכה בכוכב נולד חוץ מנינט, זה בטח לא יקרה העונה. אני בכלל לא זוכרת את השמות של הבנות חוץ מבירגיטה כי יש לה שם מצחיק. בשלב הזה בעונות הקודמות כבר הייתי מכורה לגמרי.
ומה הכי גרוע? השופטים. כאילו הבנו, עשיתם בחירות גרועות של מתמודדים, לפחות אל תנסו לחפות על זה בתשבוחות מוגזמות ולא קשורות למציאות. אם כבר המתמודדים לא משהו, תוסיפו צבע לתכנית ותרדו עליהם קצת! חשבנו שגל אוחובסקי יהיה סיימון קאוול, וקיבלנו צדי ג'וניור. ואגב צדי, הייתם מצפים שבמאי כל כך מוערך ומוכשר ידע להבדיל בין זמר אמיתי ואיזה אלמוני, בינוני בכל היבט, שנקטף מהרחוב ונראה כאילו מכריחים אותו לשיר שירים שהוא לא מכיר (הי עוז צחובוי!), אבל לא – גם צדי מתלהב מכל עפעוף ונסיון כושל לסלסול. ממרגול כבר מזמן הפסקתי לצפות לביקורת שקשורה איכשהו לאיכות הביצוע. זאתי, שומעת תופים, אומרת "זה זמר קצבי ומדליק! תזהרו ממנו!", שומעת בוסה נובה, אומרת "באיזה חן ונועם הם שרו, ממש תענוג". לא משנה שההוא עם האפרו-ליפה צרח את "הו געגוע" כל כך חזק שכמעט ריחמתי על מתי כספי.
ושאני לא אתחיל אפילו לדבר על צביקה הדר והכאפות שאני דופקת לעצמי בראש למשמע קולו אחרי שהמסכנים מסיימים לשיר: "עוז צחובוי! אה… יפה. יופי. כל הכבוד. אה… אז אני רואה שאתה ככה הולך על הלוק הרגוע היום! יפה. יופי. אה… טוב. בואו נשמע אה… מה יש ל… מרגול להגיד, מרגול אני רואה שאת כבר מחייכת, זה טוב, צביקה לידך נראה ממש מרוצה. יפה. (ואז צביקה פיק חייב להגיד משהו שנון כמו: פשוט כשהיא כועסת היא מרביצה לי), וצביקה ממשיך: מרביצה לך, יפה. תיזהר שלא יפלו לך הנצנצים מהחולצה. הא הא הא. יופי. טוב, בוא נתחיל במרגול. קדימה. כן.".
בעצם עכשיו כשאני חושבת על זה, ממש לא יפה להאשים את המתמודדים: הם בני 7. באמת. אתם בגיל 18 ידעתם משהו מהחיים שלכם? יפה. אני מאשימה את קשת תאוות הבצע, שבין פרסומת לפרסומת שכחה שבעצם מה שאנשים אוהבים בתכנית זה לשמוע שירים יפים מושרים יפה על ידי אנשים יפים מיוחדים. תוציאו את המוזיקה הנעימה/מרגשת/מטלטלת, הוצאתם את החיים מכוכב נולד. יאללה ביי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה טלויזיה, מוזיקה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

14 תגובות על איזה בעסה עם כוכב נולד

  1. באלהים, בקושי שמתי לב שזה התחיל. ודווקא היו לי כל הכוונות שבעולם לצפות, רק ש(א)ביום ראשון יש האוס (ובכל זאת, סדר עדיפויות צריך להיות) ו(ב)אני עדיין מנסה להתאושש מטראומת השרדות.

  2. אריאל הגיב:

    אתמול היה פרק מעולה של האוס. עם החבר של סמנתה מסקס והעיר הגדולה.
    וואו. אני הכי גיי בארץ. אבל עכשיו שכתבתי את זה אני לא יכול למחוק כי זה יעיד על חוסר הביטחון שלי בגבריות שלי ביני לבין עצמי. אז הנה: קבל עם ועדה – אני גיי.
    אבל לא באמת. (not that there's anything wrong with that….)

  3. אדר הגיב:

    אריאל – That was charmingly charming.
    עלמה – ברוררררר שהאוס יותר שווה, אבל בשביל זה יש ייס מקס (אצל ההורים. מה שאומר שאחת לכמה זמן צריך לחזור הביתה ולראות טלויזיה 8 שעות ברצף).

  4. שירה הגיב:

    את משהו את.

    לא, סתם, אני פשוט לא מסוגלת לחשוב על שום דבר אחר להגיד אחרי שניסחת כל כך טוב את המחשבות המדוייקות שרצות אצלי בראש כשאני צופה בעונה הזו (גרמת לי להיחנק כמעט עם החיקוי הטקסטואלי לאומללות של צביקה הדר).

    רק דבר אחד – ישראל? ישראל?! הבחור(ה) הוא קוקטייל קייצי מעצבן במיוחד של שי גבסו והראל סקעת. במיוחד סקעת. ולא, אני לא מצליחה לראות את המשהו מעבר.

    ליבי מכווץ אצלי משהו באופן בלתי נשלט (במובן הטוב) ודץ ג'וניור עם החליל די מעולה אבל… נו, הוא דץ ג'וניור כזה.

  5. אדר הגיב:

    מה שמקסים בישראל זה שילוב של כמה דברים:
    א. גוון קול יוצא דופן
    ב. מוזיקליות
    ג. מגניבות ועמימות מגדרית
    ד. יהירות מוחלטת שגורמת לו לחפף בהגשה של השירים ולזייף ממש קצת, לדחות כל ביקורת ולהמשיך לעשות תמיד בדיוק את מה שהוא עשה קודם – מן אמן הזוי שלא מן העולם הזה. נחמד ומיוחד.

  6. בהישרדות מיקרונזיה, שתדעו, עלה מפלס הבחורות עם החזה הגדול.

  7. אריאל הגיב:

    כלכלן, מזל שאתה כאן כדי להזכיר לכולם מה באמת חשוב.

  8. אדר הגיב:

    אני לא יכולה לראות הישרדות כשיש פרק כל יום. מה זו הזילות הזו של אחת העונות המגניבות ביותר של הסדרה?!

  9. שירה הגיב:

    לי הוא מזכיר סקייטר (מאותגר) מהכיכר. והביצוע שלו אתמול היה מביך במיוחד.

  10. הביצוע שלו אתמול באמת היה מביך במיוחד, גרוע במידה דומה לזה של מה-שמו שהרס את רעמים-וברקים ההו-כה-אהוב-עלי. הילד ששר "טוליק" לעומת זאת, כמעט גרם לי לבכות. מזל שרק כמעט, אחרת זה היה מביך.

  11. אדר הגיב:

    הזקן ששר רעמים וברקים זה בן צוק, שהוא באמת אחד המתמודדים הכי מביכים בהיסטוריה של התכנית.

  12. אה, באמת קוראים לו בן צוק? הייתי בטוחה שזה בנצוק. כמו בנצור.
    אלהים.

    טוב, לאות מחאה אני אשמע עכשיו בפעם השמינית את אושיק לוי. http://www.youtube.com/watch?v=rPuTy3Dl-CU

  13. חצי הגיב:

    עלמה – וואו היה לי פלשבק לאייטיז מהקליפ הזה! מגנייייייייייייב!

    (נדמה לי או ש'טוליק' בקליפ זו בכלל כלבה?)

  14. בַּיִם הגיב:

    וול סייד אדר.
    ליבנו עם לכתה לעולמה של תוכנית מלאת פוטנציאל שהכזיבה
    יהיו רגעים שנזכור ויהיו הרבה רגעים שמאוד נרצה לשכוח… 😐

כתיבת תגובה